dinsdag 7 augustus 2012

Review Etos Long Lasting nagellak


Ik heb vandaag een nieuwe post op mijn blog. Maar eerst wil ik iedereen bedanken die mijn blog volgt. 
Ik heb namelijk 6 volgers, maar ik probeer meer volgers te krijgen en ik weet ook zeker dat dat lukt!! 
Maar vandaag in mijn post gaat het over deze roze Etos nagellak. 
 <-----

Ik heb deze kleur voor vandaag gekozen omdat het vandaag een koude/sombere dag is, en ik hou daar niet echt van dus heb ik een vrolijke kleur genomen!! Ik had ook licht roze kunnen opdoen maar dat kon dan ook weer net de vrolijk staan.  Dus heb ik voor donker roze gekozen. 



 Op dit mini Etos flesje staat: Long lasting nail-polish. En wat ze zeggen is echt waar!!!  Deze nagellak smeert ook heel erg fijn op je nagels, en vooraal ook als je niet zulke lange nagels hebt kun je in alle hoekjes. 
Ook hoef je niet 2x te smeren want 1x is al genoeg, en als de nagellak is opgedroogd glinstert ie al! 



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en als jullie nog tips ofzo.. hebben, ze zijn bij mij altijd welkom! 

Liefs, Puck  xx  











2 opmerkingen: