zondag 10 februari 2013

Review Lacoste shower gel.

Heay allemaal, ik heb voor jullie vandaag een review over de shower gel van Lacoste.
Als je iets verder leest dan kom je meer te weten over dit lekkere product.

deze shower gel is erg aantrekkelijk als je van zoete geuren houdt.
Touch of pink, zo heet deze gel. Er zit 150ml in. Ik heb deze shower gel al erg lang, maar hij is nu nog steeds niet op! Ik gebruik deze alleen op belangrijke gelegenheden, omdat ik er erg zuinig op ben. De geur van deze gel is magisch ofzo, want als ik hem gebruik zit hellemaal in de hemel!! Vreselijk lekker.


 
De gel is gewoon doorzichtig, en schuimt lekker als je hem op je huid aanbrengt. 
Ik had zelf niet een allergische reactie. En op vele shower gel's heb ik meestal een vervelende reactie. 
Dus ik raad hem je aan!!!
Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden. 
Misschien tip wat voor'n post die ik de volgende keer op mijn blog kan zetten? 

xoxox Puck 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten