zondag 23 juni 2013

Body Butter: Sence of Body Shop?

Wat is het verschil tussen de coconut body butter's van sence en die van de body shop?
In welke body butter zit echt kokosnoot en in welke niet. Is de goedkopere beter dan een duurdere body butter?


  Thuis heb ik de body butter van sence, die heb ik gekocht bij de Action. Ik was benieuwd of een goedkopere body butter nou slechter is dan een duurdere body butter, bijvoorbeeld die van de body shop. Ik ben gaan kijken naar de inhoud van de body butter van Sence.

                                                                              
Het schijnt dat er in de body butter van Sence alleen maar parfum in zit. 
Geen echte kokosnoot. Maar dat betekent niet dat het daardoor slechter voor je huid is. 

In de body butter van de body shop zit ooh geen echte kokosnoot in maar wel kokosnoot oil. 
En waar ik van opkeek was dat er in die body butter karamel zit.
Maar waar een body butter omdraait is dat het lekker voor op je huid is. 

Hope you like it :) 
Liefs Puck 

3 opmerkingen: