zaterdag 13 juli 2013

Opgemaakt #1

Hallo al mijn lieve kijkers, vandaag heb ik een nieuwe post voor jullie, namelijk de opgemaakte producten van dit moment. Als je meer wil weten over deze producten moet je verder gaan lezen! Veel lees plezier.

Ik weet niet hoe maar ik heb deze periode erg veel deo's gebruikt...
-De eerste deodorant die ik heb opgemaakt is die van Fa, nutriskin 48h deo protection (daarvan de paarse uitgaven.)

Ik vond deze deodorant erg fijn, hij gaf geen witte strepen af en hij rook ook nog eens lekker. Dus deze deodorant zou ik zo nog eens kopen.


-De tweede was van Kruidvat, Natural fresh (Hiervan de groene uitgaven.)

Deze deo had ik al een tijdje terug opgemaakt, dus ik weet niet meer precies hoe die was maar wat ik wel nog kan ruiken is dat deze deodorant erg fris en fruitig is.


-De derde deodorant is van Etos, Soft deospray met een zachte geur.

Ik vond deze deo erg tegenvallen...
De geur vond ik echt minder, totaal niet mijn geur. En deze deo prikte ook erg op mijn oksels.
Ik zou hem niet aanraden.


Nu kom ik bij de shampoos die ik heb opgemaakt.
Het zijn niet al mijn shampoos maar dit zijn waren de enige die nog niet waren weggegooid!

-Eerst de Black Pearl shampoo, voor alle haartypen. Gekocht bij de Zeeman.

Ik vind dit 1 van de prettigste shampoos die ik ooit heb geprobeerd. Ondanks dat deze shampoo bij de zeeman vandaan komt. Mijn haar word snel pluizig van shampoos, maar bij deze echt niet. Top!!


-Dan.. de kruidvat Anti-Roos shampoo.

Deze Anti-Roos shampoo is gewoon geweldig.
Ik heb een lange tijd roos in me haar gehad (nu nog steeds een beetje.) Ik heb veel dingen geprobeerd voordat ik deze shampoo kocht, maar dat hielp allemaal niet! Totdat ik deze shampoo ontdekte, mijn roos is nu al een stuk minder. Ik heb er ook amper last meer van.


Misschien is dit een beetje een onbekend merk maar ik vind het een heerlijk merk!
Looney Lagoon...
Ik heb daarvan twee Bath Milkshake's.

-Ik heb geen idee waar ik deze twee shake's heb gekocht!
De eerste is Groovy giraffe, sweet melon & ginger.

Zoals ik net al schreef ik vind ze heerlijk om in bad te doen en je huid word er bijna fluweel van!



-De tweede shake heet Floosie Flamingo, tropical mango & peach.
Deze Shake is net als de andere perfect!


-Nu over naar mijn Kruidvat Nachtcreme (parfum vrij.)
Ik heb geen idee of je deze nu nog te krijgen is in de drogisterij.

Mijn favoriete nachtcreme tot nu toe.
Ik heb veel nachtcreme's getest maar deze vond ik uiteindelijk toch het fijnst.


-Parfum gekocht bij de Kruidvat, ROSE N'8

Van deze geur zou ik er wel 100 willen!
Deze geur past gewoon bij mij, veel mensen zeggen het ook tegen mij. Dus ik heb mijn geur gevonden. Ik vind het jammer dat deze geur op is.


-Dettol, sterilon applicatievloeistof.

Dit is van dat spul voor je oorbellen.
Ook al heb ik mijn gaatjes al erg lang, is het gewoon nog steeds vertrouwt om sterilon erin te doen.


-Make-up doekjes van de Big Bazar, teddycare facial wipes (25 doekjes)

Dit pak met facial wipes heb ik nu uiteindelijk al 4x opnieuw gekocht omdat ik ze zo fijn vind.
Mijn huid krijgt er ook geen irritaties van.


Dit zijn mijn opgemaakten producten van deze tijd, ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad.
Laat een comment achter als je een tip of een top voor me hebt :)
                           Liefs Puck 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten